Δ’ ΕΛΜΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
http://d-elmeanatt.blogspot.gr
Νέα Ιωνία, 27-1-2022
Να σταματήσει ο εμπαιγμός και ο εκφοβισμός των
εκπαιδευτικών!
Να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για να
ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια
Σταματήστε τον
εμπαιγμό της «τηλεκπαίδευσης» και το κάλπικο ενδιαφέρον για τις χαμένες ώρες.
Κυβέρνηση, ΥΠΑΙΘ και περιφερειακή αρχή μας κοροϊδεύουν
κατάμουτρα.
·
Αυτοί που δεν πήραν κανένα μέτρο
για την λειτουργία των σχολείων σε συνθήκες πανδημίας παίζοντας με την τύχη και
τις ζωές όλων.
·
Αυτοί που δεν πήραν κανένα μέτρο
για την προστασία από την κακοκαιρία και βύθισαν στο χάος την Αττική και άλλες
περιοχές.
·
Αυτοί που μόνη έγνοια τους ήταν τα
επιχειρηματικά και εργολαβικά συμφέροντα και η προστασία των κερδών τους στην
πλάτη του λαού.
·
Αυτοί που χύνουν κροκοδείλια
δάκρυα για τις χαμένες διδακτικές ώρες όταν δεν κάνουν τους απαραίτητους μόνιμους
διορισμούς και αφήνουν κενά μέχρι το
Γενάρη
·
Αυτοί που κρατάν κλειστά τα
σχολεία ακόμη και σε περιοχές που δεν υπάρχει πια πρόβλημα από χιόνι ή πάγο.
·
Αυτοί που δεν νοιάζονται που η
τηλεκπαίδευση εντείνει τις κοινωνικές και ταξικές ανισότητες κρατώντας
αποκλεισμένους και χιλιάδες μαθητές από αυτήν, κάτι που επιβεβαιώθηκε και στις λίγες περιπτώσεις που έγινε εξ’ αποστάσεως διδασκαλία αφού παρουσιάστηκαν
από πολύ μεγάλος αριθμός απουσιών, από 4-5 μαθητές, έως στο ένα /τρίτο του
συνόλου
·
Αυτοί που αδιαφορούν για το
συμπέρασμα που όλοι βγάλαμε πέρσι, πως η εξ’ αποστάσεως διδασκαλία «ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΟΡΦΗ ΕΚΠΑΙΔΕΣΗΣ» κουβαλώντας
μαζί της μεγάλα παιδαγωγικά και κοινωνικά προβλήματα και νοιάζονται μόνο πως θα
τρέξει η ύλη μη μείνει πίσω το μανιοεξεταστικό τους πρόγραμμα, χωρίς καμιά
προσαρμογή στις ιδιαίτερες φετινές συνθήκες.
·
Αυτοί που προσπαθούν με κάθε τρόπο
–εκβιασμούς απειλές και τρομοκρατία - να
επιβάλλουν, νομιμοποιήσουν και μονιμοποιήσουν την τηλεκπαίδευση με ιδιωτικά
μέσα και από τον ιδιωτικό μας χώρο, ενώ δεν προβλέπεται κι ούτε θα μπορούσε να
προβλεφθεί από κανένα δημοκρατικό νόμο.
Έρχονται τώρα και απαιτούν να γίνει τηλεκπαίδευση με
κλειστά σχολεία, απευθυνόμενοι υποκριτικά στην κοινωνία και τους γονείς για να
μην χαθούν τάχα άλλες διδακτικές ώρες.
Κρατούν μάλιστα τα σχολεία κλειστά, ακόμη κι εκεί που ο
κίνδυνος από το χιόνι και τον πάγο έχε περάσει.
Καλούμε την Κυβέρνηση, το
Υπουργείο, την Περιφέρεια τους Δήμους και κάθε αρμόδιο κρατικό φορέα, να
εξετάσει τα πραγματικά δεδομένα σε κάθε περιοχή και Δήμο και όπου οι συνθήκες
έχουν αποκατασταθεί να ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ
ΣΧΟΛΕΙΑ με ασφάλεια. Φυσικά θα πρέπει να προβλεφθεί πλήρης απαλλαγή για τους εκπαιδευτικούς
που μένουν σε περιοχές που συνεχίζουν να υπάρχουν προβλήματα.
Τα σχολεία, οι μαθητές και οι
οικογένειες τους και οι εκπαιδευτικοί δεν είναι πεδίο για τα επικοινωνιακά σας
παιχνίδια και για την επιβολή της καταστροφικής σας πολιτικής.
Σε σχέση με την πιεστική
απαίτηση τώρα από το υπουργείο, για τηλεκπαίδευση με κλειστά από τον
περιφερειάρχη σχολεία, και τις αφόρητες πιέσεις που δέχονται οι συνάδελφοι από
διευθυντές σχολείων μέσω mails της ΔΙ. Δ.Ε. Αν
Αττικής για καταγραφή των λόγων που δεν κάνουν τηλεκπαίδευση με πιεστικό
χρονικό όριο απάντησης, επικοινώνησε τηλεφωνικά ο Πρόεδρος της ΕΛΜΕ για
λογαριασμό του ΔΣ με τον ΔΙ.Δ Ε. Αν. Αττικής:
Λάβαμε την διαβεβαίωση ότι τα
mail που καταφθάνουν στα σχολεία για την καταγραφή των προβλημάτων όπου δεν
γίνεται τη εκπαίδευση, έχουν καθαρά και
ΜΟΝΟ ενημερωτικό χαρακτήρα για την υπηρεσία και δεν χρησιμοποιούνται για να
πιέζονται οι εκπαιδευτικοί.
Δεν λάβαμε όμως καμία
απάντηση στο ερώτημα: «αφού το σχολείο παραμένει κλειστό με
απόφαση του περιφερειάρχη, τότε από πού είναι υποχρεωμένος ο εκπαιδευτικός να
κάνει την τηλεκπαίδευση;»
Θυμίζουμε ότι σε κάθε περίπτωση οι
εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να
χρησιμοποιούν τη δική τους υλικοτεχνική υποδομή (Η/Υ, σύνδεση στο διαδίκτυο),
καθώς ο ν.4807/21 που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας ορίζει:
«1. Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή με τον
απαραίτητο και κατάλληλο εξοπλισμό και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει
τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση
των καθηκόντων του μέσω της τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και
τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για
την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο..»
Επομένως δεν λάβαμε και ούτε θα λάβουμε τέτοια απάντηση
γιατί δεν μπορούν με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο να τη δώσουν ούτε οι ΔΙΔΕ,
ούτε το υπουργείο και για αυτό παραμένει ασαφές το από πού στις οδηγίες του
Υπουργείου.
Με βάση τα παραπάνω, επαναλαβάνουμε:
δεν προκύπτει καμία ευθύνη στον εκπαιδευτικό που δεν
προβαίνει σε τηλεκπαίδευση όσο το σχολείο του παραμένει κλειστό.
Όταν ανοίξουν τα σχολεία θα
καλύψουμε τις μη διδαχθείσες ώρες λόγω της κακοκαιρίας. Και πείρα έχουμε και
γνώση και ενδιαφέρον για τους μαθητές μας και φιλότιμο όπως αποδεικνύεται
χρόνια τώρα που υπηρετούμε με προσωπικές θυσίες την ποιότητα στην Δημόσια Εκπαίδευση
αλλά και κατά τη διάρκεια της καραντίνας λόγω της πανδημίας
o
Απαιτούμε
από το Υπουργείο να αναλάβει τις ευθύνες του και να σταματήσει την παρωδία της τηλεκπαίδευσης
και τις πιέσεις στους εκπαιδευτικούς
o
Να λάβει υπόψη
του τις ιδιαίτερες συνθήκες με την
πανδημία και τα μαθησιακά κενά που δημιουργήθηκαν στην καραντίνα, να προβεί
άμεσα σε αναπροσαρμογή της ύλης μειώνοντάς την δραστικά.
o
Να
καταργήσει την Τράπεζα θεμάτων, τις εξετάσεις τύπου PISA και την ΕΒΕ για τα ΑΕΙ.
o
Να
σταματήσει τα επικοινωνιακά παιγνίδια με την τάχα εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση
στην πλάτη των μαθητών, που σκοπό έχουν να ξεγελάσουν την κοινωνία ότι όλα
προχωρούν κανονικά.
o
Να
σταματήσουν υπουργείο και Διευθυντές Εκπαίδευσης τις «υπόγειες» πιέσεις στους εκπαιδευτικούς μέσω ενημερωτικών δελτίων
καταγραφής προβλημάτων κλπ
o
Κανένας
συνάδελφος να μην ενδίδει στις πιέσεις, Να μη συμπληρώνει-απαντά στις σχετικές
φόρμες.
Το ΔΣ
του Συλλόγου μας επαναλαμβάνει πως θα σταθεί στο πλευρό
όλων των συναδέλφων, απέναντι σε κάθε απειλή ή διοικητική αυθαιρεσία και θα
καλύψει με όλα τα μέσα τους εκπαιδευτικούς που δέχονται πιέσεις και εκβιασμούς.
Οι συνάδελφοι να μας καταγγέλλουν την
οποιαδήποτε τέτοια προσπάθεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου